Fredag igen

Trots att det känns som att tiden fram till förlossningen går oerhört långsamt så har jag ändå den där känslan av att veckorna bara flyger iväg, hur går det ihop egentligen?
 
I helgen blir det en del äventyr, men inte något nämnvärt intressant eller fantastiskt. Det blir en sväng över till Öland, men trots att det är skördefest så är det tyvärr inte målet. Vi är bjudna på middag i sommarstugan på lördag kväll. Lite irriterande dock, jag brukar alltid köpa en senap som är så otroligt god på skördefesten och i år är jag i för dåligt skick för att gå upp dit tyvärr. Känns lite surt.
 
Ikväll blir det nog en otroligt lugn kväll. Inte för att det har varit mycket högre tempo under dagen men jag tog mig åtminstone in till staden en sväng och gick på Ikea med Bea. Vi tog även en sväng på MediaMarkt samt en sväng in på lager 157. På Lager 157 shoppade jag lite, dock inte till mig själv då inte ens de största storlekarna täcker magen. Men det är kul att shoppa lite till gubben. Så tre T-shirtar och en tröja fick det bli. Han blev glad när han kom hem i alla fall.
 
Nu blir det att fortsätta min oerhört givande vardag med att sluka TV-serier, just nu Dexter.
 
Natti!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0