AC i pannkakan!

Ja, rukbriken är faktiskt inte så påhittad som man kan tänkas tro. Ikväll när jag och gubben min kom hem ifrån jobbet så skulle jag laga pannkakor till kvällsmat. Och min gubbe är 25 så jag tyckte att det var på tiden att han också lärde sig. Så han hällde smeten i pannan. Och i pannkakan i pannan blir det ju en massa små hål.
Det är pannkaka med AC kom vi fram till efter mycket om och men,..

Sen när jag sitter i lugn och ro och äter min pannkaka så börjar Patrik tjattra något om en GPS.

Jag: Ska du köpa GPS?
Patrik: Nej, den j-veln har en GPS..
Jag: Va?
Patrik: Ja, har han AC måste han väl ha en GPS den f-n...

Då gick det upp för mig om att Patrik varken pratade om vår bil eller om någon kompis. Det där om pannkakan med AC snurrade fortfarande i hans huvud ca 20 min senare. Han måste ha varit trött efter jobbet, hoppas jag på i alla fall. Annars får jag nog ta och kolla igenom medicinskåpet lite noggrannare.

// Tina
Mamma
2009-07-20 @ 17:06:03

25 år?????? Hmmm, undrar vad det är för mediciner "du" har i ditt medicinskåp.



Puss;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0