Våra älskade missar!!

Idag var det dagen D!!! Dagen då vi skulle hämta våra undebara kissekatter från deras kattvakt Petra. Morgonen började tidigt. Jag vaknade själv vid ca 8. Och då hade vi ju lovat att vi skulle städa stugan och klippa gräset innan Emanuels föräldrar kommer ikväll. Och vi som har haft semester hela veckan fick plötsligt MYCKET att göra. Så förmiddagen ägnas åt diverse hushållsysslor. Detta var väl färdigt vid ca halv tolv.
 
Sen satt jag bara och räknade minuter tills vi fick åka och hämta vår missar vid klockan ett. Gud vad jag hade saknat dem. Men jag måste erkänna att jag kände mig riktigt hemsk. Först tvinga in dem i kattburarna det första vi gör när vi ser dem i princip (nä inte riktigt typ 20 minuter efter ungefär), sen ställa in dem i en mycket het 740. Stackars Skrållan hyperventilerade innan vi ens svängt ut från parkeringen. Usch vad dåligt samvete jag hade. Det var nog tyvärr sista gången jag lämnade bort dem. Får så uppriven som Skrållan var vill jag aldrig se henne igen. Men det ska dock tilläggas att bägge katterna var fruktansvärt lyckliga så fort vi kom innanför dörrarna här hemma... De hade nog saknat oss lite i alla fall :D
 
Nu sitter vi och umgås med dem en stund till. Sen bär det iväg till Öland igen för midsommarfirande!!
 
Puss hej!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0