Duktiga Tina!

Äntligen!
Har jag fått arslet ur vagnen och tränat. Jag har nog fasen inte tränat sen innan sommaren. Idag fick jag arslet ur och tränade ZUMBA! Jag tycker det är en rolig träningsform, men tack vare att jag bara ha tre olika program så blir jag lätt lite trött på den. Nu har min älskade Emanuel fixat en massa nya till mig (jag undrar om jag ska ta det som en pik på att han tycker att jag börjar bli lite för rund?). Så nu ska jag i alla fall försöka att få arslet ur 3 gånger i veckan. Men jag lovar inget. Jag vet ju hur jag brukar fungera. Men den sköna med zumba på tv:n är ju att jag slipper lämna hemmet. Riktigt underbart nu till vintern.
 
På tal om vintern så undrar jag när den kommer. Har varit skrämmande varmt för att vara halvvägs in på december. Jag ska inte påstå att jag är någon fantast av snö, men jag är helt säker på att jag vill ha en vit jul. Det kan komma den 20 december och försvinna den 1 januari. Det tycker jag låter som en bra idé.. Men känner jag den svenska vintern rätt så kommer den snart och stannar till halvvägs in i maj!
 
Nej, nu ska svettiga jag in i duschen och förbereda mig på en kväll som förhoppningsvis är fylld av roligheter!
 
 
// Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0