Hyllning!

Jag vill bara skriva ett inlägg här på min blogg för att hylla en av de mest fantastiska människorna som finns i mitt liv. Detta är ,klichéartat nog, min mamma!
 
Min mamma är en sån där riktig dröm-mamma! Hon finns alltid där, även om hon inte är för på. Hon hör av sig med jämna mellanrum för att visa att hon finns. Och jag försöker göra detsamma för henne.
 
Min mamma är en människa att inspireras av. När hon har satt in siktet på något så ger hon inte upp förrän hon lyckas. Hon bytte arbete för ett tag sedan, efter att ha jobbat på samma fabrik i ett x antal år. Bara en sån grej kräver oerhört mycket mod.
 
Om olyckan skulle vara framme, och kaos nära förestående, så är min mamma en klippa. Hon hanterar, sorterar och stödjer allt och alla som behöver henne.
 
Min mamma ställer alltid upp om hon behövs, om det så är för en kopp kaffe och ett samtal eller bogsera en bil 40 mil. Nog för att det känns som en del utnyttjar min mammas goda natur. Men om så skulle vara fallet behöver jag inte oroa mig. Är någon dum så drar mamma fram lejonet i sig. Och då vill man inte vara den som gjort henne vred.
 
Jag älskar dig mamma!
 
Du är fantastisk på alla sätt. Och en inspirationskälla! Du gör mig stark mamma!
Mamma
2013-03-21 @ 08:48:16

Snyft, jag kan inte annat än att snyfta för det är det finaste jag läst. Detta är få förunnat att få läsa.

Kram
mamma

Martina
2013-03-23 @ 05:12:31

Naaaw, mamma då. Det var meningen att få dig att veta hur mycket jag uppskattar dig, inte få dig att snyfta.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0