LIA och pizza!

Idag har jag varit på min älskade LIA. Men min kort som gör att jag kommer åt vårat journalsystem har ännu inte levererats. Detta innebär att jag får försöka hitta andra grejer att titta på som inte innefattar just journalskrivning. Idag skulle jag ha skrivit på förmiddagen men fick istället vara med och titta på postrutiner samt sitta och testa lite i receptionen :)
Eftermiddagen spenderades med att lyssna på diktat och vara med på en koloskopi! Det var riktigt intressant och inte fullt så äckligt som man kan tro. Men jag blev erbjuden att gå och fika direkt efter och det var väl kanske inte min första prioritet just då.. Jag gick och bytte om och gick till stationen. Till min lycka var tåget bara lite sent och kom in på rätt spår idag. På vägen hem satt jag med Carolina och Madde och löste svenska-uppgiften till imorgon.
 
Nu har jag kommit hem efter ett x antal timmar borta hemifrån. Jag sitter nu och tar det lugnt, landar och skriver lite blogg. Senare ikväll blir det pizza då både jag och Olle var sugna på skräpmat idag. Och Emanuel är väl inte direkt en motståndare till idén :)
 
Nu ska jag ta och spela lite dataspel och slappa för resten av den här kvällen..
 
Puss hej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0