Min klass är upprörd!

Jag tycker lite synd om min klass och mig själv för närvarande. Vi ska ha en tenta vecka 20 med latinska ord. Men när vi fick reda på detta insåg vi inte att det skulle bli ett x antal A4 fulla med ord. Minst typ 30 A4. Det är ingen lätt match att plugga in på 6 veckor. Det klassen är upprörd över är inte att vi ska lära oss orden i sig, utan det är den kort tidsfristen vi fick att lära in dem på grund av att vår lärare inte var medveten om att detta var en så pass stor del av kursen. Det är nästan lite sorgligt. Genom ett misstag lyckades han göra 22 kvinnor riktigt upprörda. Vi får se hur det går på tisdag nästa vecka, men misstänker att våra eventuella talespersoner inte kommer att vara så nådiga..
 
Idag har jag haft praktik. Var lika roligt och intressant som alltid, men stör mig lite på mig själv. Gör ständigt en massa småmissar. Bara små förbättringar av läkarnas svenska som jag egentligen borde koppla att jag ska rätta till själv. Men det gör jag inte av någon anledning. Det kan handla om att byta ut ett ", " till ett " och". Suck..
Men det kommer nog, men vore skönt att kunna visa min oerhört snälla handledare att jag kan skriva felfritt med hennes mått mätt..
 
Nej, nu ska jag snart hoppa i säng, men först ska jag ringa och småprata lite med mamma tror jag..
 
Puss hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0