Var nog lite otydlig..

För att förtydliga mitt inlägg från förra gången så skrev jag ett inlägg på en apparat som är någon blandning av en laptop och en surfplatta. Tyckte det var häftigt, så skrev mest något för skojs skull.
 
I vanlig ordning har det nu gått ett tag sen jag senast uppdaterade här, det känns ju bra. För när jag inte uppdaterar här så ofta så brukar det tyda på att allt är väl eller att mycket händer på samma gång som kräver min fullständiga uppmärksamhet.
 
Nu ska jag faktiskt ha ganska mycket att göra framöver. Jag har praktik idag, slutar klockan halv 3. När jag kommit hem så har jag miljoner saker att styra med inför helgen då det är cruising i helgen. På fredag har jag lektion, läkarbesök, husvisning (inte för min del), och besök från Mulles ohängda kusin. Tänkte jag skulle hinna titta över vad jag ska servera för mat dagarna framöver nu..
 
Nästa vecka fortsätter jäktet med SPA på måndag, skola tisdag, valborgsfest och hämta nycklar till hyrbil på onsdag, bakfylledag + tvättid på torsdag och på fredag åker vi till Danmark med Kristoffer och Myggan. På söndag kommer vi hem igen och måndag har jag nog min första hellediga dag igen..
 
Nej, nu ska jag göra något vettigt ;)
 
 
Mamma
2014-04-26 @ 08:59:23

Men lilla hjärtat, ta det lugnt, du kommer att få hjärtsnurpet om du har så mycket på ditt schema. Fast det är ibland kul när man har fullt upp och helst med trevliga saker. Ta det nu lugnt i helgen och vila ordentligt mellan varven, du är inte pur-ung längre ;)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0