Blev inte sjuk

Jag var inte sjuk, det var nog som jag nämnde att jag hade snusat för mycket, druckit för mycket kaffe och ätit för lite. Håller ju som sagt fortfarande på med den där periodiska fastan. Fungerar jättebra, har nog aldrig haft en mage som är så lugn. Känns skönt.. Men fullt så mycket koffein och nikotin på fastande mage var nog ingen bra idé, får tänka på det framöver ;)
 
Har varit och tränat nu. Blev inte träning direkt när jag kom hem. Jag och Mulle-gullet hade missförstått varandra. Han trodde att vi skulle käka innan gymmet, så han fixade en lasagne från sina föräldrar. Det var smidigt att slippa laga mat. Tack för det..
Vid närmare 5 stack vi till gymmet. Jag får erkänna att med mitt vanliga träningspass och sjukgymnastikprogrammet så är det inte lite tid jag spenderar där. Jag är nog där cirka 2 timmar. Idag blev det så i alla fall. Men kan bero på att jag vilade lite mer mellan maskinerna idag, kände att mina muskler var lite surare än vanligt. Men det är bara att pressa på. Har ju faktiskt två vilodagar nu. Skööönt!
 
Nu blir det snart duschen och en film misstänker jag, precis vad jag känner för.
 
Måste komma ihåg att fixa kort för att pendla till Växjö. Jag börjar ju praktiken på onsdag nästa vecka igen, och då är det viktigt att man faktiskt tar sig dit. (No shit, Sherlock - ibland är jag så oerhört logisk så jag blir rädd ;)
 
Nej, hej då med er. Nu tar jag fredagsmys!
 
// Tina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0