Blivit kär..

Jag har inte skrivit på länge nu. Nästan en vecka, länge sedan det gick så lång tid mellan blogginläggen, men få erkänna att jag har haft så mycket annat för mig. Inte minst har jag ju börjat pendla till Växjö igen. Jag är riktigt trött om kvällarna de dagar jag pendlar.
 
Jo, jag har blivit kär i en massa saker på sistone. Jag känner mig varm inombords, det var ett tag sen jag hade den känslan så rent spontant..
Jag har blivit kär i min praktikplats. Gud vad jag trivs..
Jag är helt otroligt kär i min underbara sambo (visserligen är väl inte det någon nyhet. Men han är fantastisk och förtjänar åter igen ett omnämnande på bloggen)
Jag är kär i min träning
Jag är kär i min framtid, för den ser äntligen ljus ut..
 
Hoppet har återvänt till ett annars trött hjärta.
 
Nej, nu blir det lektion..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0