En sådan dag..

Idag är det en sån där dag när jag kände mig pigg när jag gick upp, och jag kände mig pigg i princip fram till nu när skolan ska börja. Nu känner jag mig svag, svimfärdig och halvt illamående.. Men troligen har jag väl bara tagit en prilla för mycket nu på morgonen. Usch, kan knappt skriva för att jag är så skakig i händerna..
 
Igår var jag ledig. Hade tvättid och körde av ett tvättlass från helvetet. Hur två stycken människor kan orsaka sååå mycket tvätt är för mig en gåta. Och då hade vi ändå förra tvättiden för 14 dagar sen. Men men, gillar man att byta kläder ofta så gör man, då får man lida för det med. Plus att vi hade lite extratvätt från Victor och Oskar som sov över förra helgen.
 
Igårkväll var vi även över hos svärföräldrarna en sväng, de har precis kommit hem från London. Jag var på världens bushumör och jäklades med allt och alla. Shit, det var skoj. Tur att min Emanuel har en ängels tålamod så länge han inte är hungrig, vilket han inte var då hans parenteser bjöd på rostbiff, potatissallad och frukt. Gott!
 
Idag väntar en heldag i skolan, har träningen i eftermiddag med, så jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu när jag äntligen har börjat se lite resultat. Men ärligt talat skulle det inte förvåna mig, jag blir alltid sjuk så fort jag har kommit igång ordentligt med träningen..
 
Nej, nu ska jag göra något vettigare, lektionen börjar snart. Så nu ska Tina bli Excel-expert ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0