Genom pest och pina och lite till ;)

Ja, jag har inte bloggat mycket nu, eller jo det har jag. Men jag har valt att inte publicera inläggen då jag har varit arg. Jag har varit riktigt arg. Flera olika anledningar. Tänker inte gå in på någon av dem i detalj.
 
Jag kan faktiskt ändå se saker från den ljusa sidan denna vecka också. Jag har fått sommarjobb. Det är bokat och färdigt! Härligt! Skönt att slippa oroa sig över det nu. Nu ska jag bara se till att hålla nivån på mina skolarbeten uppe. Jag är ju faktiskt VG-barn (nej, jag skryter inte, och skulle jag skryta lite så har jag rätt till det).
 
Nu ikväll har underbara mamma varit här en sväng. Jag och Emanuel fick så fina presenter. Mamma har varit i London nyligen, och i vanlig ordning prioriterades vi över hennes kära plånbok misstänker jag. Men tacksam är jag, för jag har en jättefin ny handväska.. Och vet ni vad? Den är från London :P
Emanuel fick en fin single malt whisky. Mums för honom ;)
 
Nu har i alla fall mor och liten älskad bror åkt hem. (Men inte förrän de bjöd på käk och fika). Så nu vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. Det blir nog att spela lite "Age of Empires" med Emanuel. Har fastnat lite i det spelet!
 
Imorgon har jag studiedag, och denna studiedag tar jag ledigt!
 
Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0