Jo jag tackar..

Trodde jag att jag var vaken tidigt igår så är det ingenting mot idag. Idag vaknade jag av klockan redan klockan 4. Nog för att det är bra att Malen har fått ett vik. Men jösses. Jag kommer ju bli morgonmänniska om detta fortsätter.
Dessutom så har vi börjat äta hälsosamt, och jag och sambon tränar på gym 3 dagar per vecka. Det är ju katastrof. Och som om inte det var nog, igår gick vi och lade oss vid klockan 19:55. Det är grymt tidigt, det är äckligt tidigt. Men vad skönt att vakna klockan 4 och ändå känna sig utvilad. Orginell känsla..
 
Sandra och Sofia höll på att tappa hakan när jag dök upp till skolan tidigt idag med. Men det är ju kul att man kan överaska lite..
Nu väntar snart lite svenskalektion och datalektion.. Sen blir det mat och gymmet.. Yey!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0