Kaffemarinerad tv-tittare...

Ja, igår kaffemarinerade jag min vad med snabbkaffe, det gjorde ont. Fick stå i en kalldusch i 15 minuter, har tack och lov klarat mig från brännblåsor. När Emanuel kom hem igår kväll så tyckte han synd om mig en stund, sen skulle han till gymmet. Så jag passade på att åka bort till pappa och få lite tyck synd om där med, plus att jag ringde mamma och brorsan och fick lite tyck synd om av dem med..
 
Idag har jag varit i skolan hela dagen, har varit en tung dag och huvudet är fullmatad med kunskap, men tyvärr inte vidare sorterat än så länge. Nu har vi precis suttit och beställt tv-kanaler ifrån bredbandsbolaget! Yeah! Nu ska här tittas tv. Aldrig mer gymmet (bara skoja, jag älskar gymmet, men bara för att jag får dricka godis-dricka efter att jag är färdig)...
 
Nej, nu blir det en film med liten Mulle, sen sängen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0