Mör i kroppen

Slutade skolan ganska tidigt. Hade redan tjuvkikat på Excel förra veckan, och det var det vi skulle gå igenom denna veckan. Så uppgiften vi skulle fixa själva gick faktiskt riktigt fort.
 
Var hemma och i full gång med att laga mat vid cirka 12. Och sen vilade jag en timme (går verkligen inte träna när man nyligen har ätit, jag får extrem kramp i magen då).
Körde sen iväg till gymmet och körde 15 minuters uppvärmning på den oerhört tråkiga crosstrainern. Det är inte det att jag avskyr crosstrainern som träningsredskap, men att stå där och trampa i 15 minuter och se precis samma scen hela tiden är väl kanske inte min favoritsysselsättning. Kan inte förstå att jag förr brukade stå 45 minuter på det där eländet. Tur att jag har börjat lägga mer fokus på styrka, då är det inte lika tråkigt att pysa till gymmet. Det är till och med riktigt skönt, jag känner mig så avslappnad efter ett riktigt hårt pass!
 
Efter crosstrainer tortyren så körde jag ett styrketräningspass. Jag tog i riktigt hårt idag, jag bara skakade i varenda muskel. Skööönt! Så tyvärr får jag nog lida för detta tilltag imorgon, men å andra sidan har jag haft mer eller mindre konstant träningsvärk sen i fredags, så jag börjar bli ganska härdad. Men än så länge är jag "bara" ordentligt mör i kroppen...
 
Nu har jag kommit hem och har duschat, så nu väntar jag på att älskad sambo ska göra entré så att jag får pussa lite på hans söta plyte ;)
 
Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0