Okej..

Okej, jag var lite smått butter igår. Jag kan kanske ha överdrivit en smula. Men är man upprörd och bitter så är man. Även jag den vandrande optimisten har mina pest-och-pina-dagar.
 
Jag fick precis en gåva av mina karl. Han leker hemma-mekaniker idag. Hans största i-landsproblem är att röret till dammsugaren är för kort och gör det bökigt för honom att dammsuga. Nu har han pysslat med att stoppa i en massa plastbitar och en massa annat för att förlänga röret, då röret gick så långt ner i munstycket. Nu blev ju problemet att luft läcker in i dammsugarslangen. Då skulle min fina lappa ihop det med silikon, men silikonprytteln hade torkat. När han väl fått av munstycket till silikonsprutan så var det en konformad pillevipp där. Haha, den såg så skojig ut. Sladdrig och konstig. Så Emanuel skar av den och gav den till mig. Det kallar jag en hjärtegåva. Han vill minsann att jag har skoj..
Ännu mer skoj hade jag när jag räckte fram den sladdriga mojängen till kattfan. Han ryggade tillbaka, den luktade ganska likt ättika. Figaro tycker inte om ättika.. Hahhahah...
 
Nej, nu ska jag göra något vettigare....Wait for it.... Age of Empires ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0