Spontant känns allt bra..

Ja, jag är i tid till skolan. Även om jag kanske inte är ett jättefan av att stiga upp klockan 4 med sambon varje morgon så måste jag medge att det är skönt att ha en massa extra tid att bara "lulla" varje morgon. Idag gick jag upp, drack kaffe med Malen. Efter att han åkt vid 05:20 så satte jag mig vid datorn och kollade lite på youtube-videos. Snubblade över någon make-up tutorial. Ungefär så här såg min morgon ut:
 
05:45
Fick för mig att imitera tidigare hittad make-up. Blev snyggt.
06.15
Glodde lite till på youtube och letade upp något morgongymnastiksprogram.
06:30
Sköööönt.. Utförde ovan nämnda gymnastikprogram.
06:45 
Dags att göra om sminket...
07:00
Vad gör jag nu?
Tittar lite mer på dansvideos och annat blandat..
07:30
Gör om sminket igen..och packar skolväskan
08:00..
Nej, nu knatar jag till skolan..
 
8.05.. fan det regnar. Får dra upp halsduken över huvudet. Går till skolan och ser ut som en nunna, får en och annan road morgonstressad blick. Kommer fram till skolan och möts av förvånade ansikten att jag inte var lika blodigt tidig som sist.
 
Nu väntar en datalektion.. sen medicinsk dokumentation återstoden av dagen..
 
Ikväll står det givetvis träning på schemat, sen lite alla <3 dag gos med älskad sambo!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0