Dålig uppdatering minst sagt.

Hej!
 
Nu har det varit extremt dålig uppdatering på bloggen ett tag. Men känns verkligen inte som att den är någonting jag prioriterar för närvarande.
 
Jag ska börja skriva igen lite mer tänkte jag, men bara för att jag själv vill. Jag vill absolut inte ha fler tvång på mig än vad jag redan har.
 
Jag har kommit fram till att jag blir undermedvetet stressad till en ganska hög nivå utan att jag själv tänker på det. Jag måste lära mig hantera det innan jag som mamma brukar säga "dansar in i väggen". Det är inte lätt att minska på stress när man inte vet vad som orsakar den, men helt klart är att ägna tid åt sådant som man tycker är roligt är en nyckel till att minska pressen från alla vardagens krav.
 
Nej, nu är det åter till skolan och i eftermiddag ska jag sitta lite mer med min hemtenta i entreprenörskap.
 
See ya!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0