Halvstressig vecka med ett bra avslut...

Ja.. Nu summerade jag visserligen alltihop i rubriken ganska bra. Men känner jag min kära mor rätt (som troligen är min enda följare) så vill hon ha en vidareutveckling av ovanstående.
 
Veckan har varit hektisk då jag som tidigare nämnt var iväg hela helgen hos mamma (även om jag fick mycket studier gjort). På måndagen hann jag inte med det jag hade tänkt, men det fick fungera ändå. I övrigt har väl veckan varit ganska standard. Heldag skola på tisdagen med smått panik över den stora "Webbplats-uppgiften". Den Stora (med stort S) "Webbplats-uppgiften" innebär att vi ska bygga upp en webbplats åt ett påhittat företag från grunden i ett program som heter Dreamweaver. Detta är ingen lätt uppgift. När jag då dessutom stolt lämnat in min hemtenta i webbdesign och tänkt i mitt stilla sinne att jag säkerligen har överdrivit och svarat lite för utförligt och får tillbaka ett VG- (ja, det är ett minus efter bokstäverna) så fick jag panik. Då läraren dessutom poängterar att denna bökiga hemtenta var den lilla delen av betyget så går inte stressen ner precis. Jag måste verkligen lägga ner mycket krut på den här webbplatsen.
 
 I samband med detta har vi också en tenta i arbetsmiljö och säkerhet nästa fredag och en hemtenta som löper över halva terminen i pedagogiskt och professionellt förhållningssätt. I samband med allt detta har jag också mitt examensarbete igång... Jag är väl lite av ett nervvrak för närvarande.
 
Jag kan dock säga att stressen med examensarbetet har lagt sig lite. Jag har gjort upp en plan med min handledare och det jag har gjort hittills är godkänt (med ett par justeringar). Så nu kan jag väl ändå ta en helg med fokus på enbart tentan på fredag.. Japp. Det gör jag...
 
Kvällen har erbjudit en helkväll med Linn och Henke med kortspel och god mat samt många glada skratt. I morgon blir det Kosta med pappa och fest med Myggan och Otäck på kvällen.. Lutar åt att det blir nästan en lika mysig helg som förra helgen ;)
 
Wie, sängen nästa!
 
// Martina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0