Lilla mamma!

I helgen var vi uppe hos mamma och hjälpte henne med att renovera sin tvättstuga (eller närmare bestämt Mulle hjälpte, jag satt och pluggade). De var jätteduktiga och fick allt så himla rakt och snyggt..
 
Jag själv var också skitduktig. Jag spenderade hela 10 timmar med att studera på lördagen, och jag röjde undan en hel del som annars har hängt över huvudet. Men när klockan närmade sig halv tolv på natten tyckte mamma minsann att det var nog. Hon ville visst inte att jag skulle springa in i väggen riktigt än ;)
 
Nej, nu började visst lektionen, sorry mamma- det blev inget långt inlägg i dag.
 
// Martina
mamma
2015-02-17 @ 18:54:19

Yey, äntligen min älskade dotter så skriver du igen, jag är sååååå lycklig. Jag håller med dig, du är jätteduktig, men att sitta och plugga från "dusk to dawn" är inte riktigt bra, vare sig för dig eller din kropp. Du kan väl planera att sitta och plugga 4 timmar, INTE 12 timmar i sträck.

Lav ja :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0