Två?!

Nej men, titta två inlägg på en dag. Det är helt sanslöst. Eftermiddagen förflöt med en mindre roande uppgift i professionellt och pedagogiskt förhållningssätt. Måste ju medge att få en knytnäve i nyllet med att främmande människor bara ser mig som ambitiös var jag inte beredd på. Framstår jag tydligen som så otroligt iskall och driven? Det är nästan lite sorgligt. Har dock pratat med många av mina nära och kära i dag. Och på ytan kanske jag kan vara ganska kall, rak och saklig. Men för de som verkligen betyder något för mig är jag varm och kärleksfull (jag hoppas åtminstone att så är fallet).
 
Nu i kväll har vi varit hos svärmor. Hon fyllde 50 + i dag. Så det bjöds på paj och godsaker. Stackars papputen ringde när vi var påväg dit, det är så typiskt att han alltid lyckas få in de dagar vi ska iväg att komma på spontanbesök, men vi möttes upp vid Willys och vi fick två semlor av honom. Gullig pappa!
 
Som jag sa spenderade vi alla hjärtans dag lite annorlunda mot vad vi brukar. I stället för restaurangbesök och bio så blev det plugg och tvättstugerenovering (samt Baileys och ryska failfilmer) med mamma ;) Mysig alla hjärtans dag ändå tycker jag.
 
Nu är det dags för Tina att sova. Har praktik i morgon och jag ska träffa mamma en sväng på lunchen i morgon.. Wiiiie!!
 
Natti!
Mamma
2015-02-18 @ 01:32:31

Du är den mest kärleksfulla, omtänksamma, sympatiska människa som finns, att du är ambitiös och målmedveten förhindrar inte att du är en nallebjörn inuti. De människor som inte tar sig den tiden att se vilken underbar människa du är går miste om en underbar vänskap och det är deras förlust.

Jag bara älskar att läsa dina blogginlägg, blir lycklig inombords då jag upptäcker att du skrivit något, oavsett vad :)

Kramiz
Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0