Kan det vara så att jag har varvat ner?

Ja, det är det som slår mig i dag. Jag skrev ju som tidigare nämnt min sista salstenta i fredags. Efter det är det som att en gigantisk megasten har lossnat. Jag satt och fnölade lite med min webbplats någon timme eller två i lördags. Sedan gick jag på fest.. Och det roliga är att innan festen, under festen och efter festen så hade jag inte en tanke på varken examensarbete, hemtenta eller webbplatsuppgift. Jag tror minsann jag har landat för även söndagen hade jag inte en tanke på detta. Jag tog det helt enkelt lite lugnt.
 
I dag har jag gjort det jag tänkte. Jag skrev en fråga på hemtentan, jag skickade en test-enkät, skrev klart en bit på teoridelen och har pysslat med webbplatsen i ett par timmar. Men jag känner mig inte nämnvärt stressad. Åtminstone inte den där paniken jag har haft tidigare. Kan det vara så att Mulles och mammas evinnerliga tjat om att jag ska varva ner äntligen har börjat fungera? Jag tror och hoppas det.. Tack mina älsklingar!
 
Jag måste också skryta lite över min älskade sambo. Han tog ett par jättefina bilder på mig innan festen i lördags. Jag tänkte ni skulle få se dem ;)
 
Håll till godo!
 

Och en i färg kanske?
 
 
Jag är jättestolt över honom! Han är verkligen jätteduktig på att fotografera :D
 
// Martina
Mamma
2015-03-02 @ 23:11:29

Åååååhhhh, du är så himla söt, gumman. Dina ögon lyser av energi och livsglädje, härligt att se. Kanonbra bilder på dig, säg tack till Mulle från svärmor :)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0