Tröttheten är fascinerande...

Hej du glade vad trött jag är. Jag har knappt sovit en blund på hela denna veckan, eller ja, det var nog en lögn. Men jag kan faktiskt inte påstå att jag har sovit mycket. Det har varit max 4-5 timmar per natt och inte mer. Observera att jag då i vanliga fall brukar sova mellan 7-8 timmar per natt. Jag har tidigare varit mycket duktig på att gå och lägga mig, men denna veckan verkar inte mina rutiner fungera oavsett hur mycket jag försöker. Jag går och lägger mig i vanlig tid, men jag blir liksom inte trött. Jag snurrar, surfar, funderar och efter ett tag blir jag röksugen och då är det upp ur sängen, ut och röka och sedan börjar processen om igen.
 
Nej, det ska bli skönt när man har funderat färdigt över livet. På lördag slår domarklubban i bordet och sedan får jag hantera det som besutas. Jag är medveten om att jag skriver ganska kryptiskt på bloggen nu för tiden. Det har sina randiga, rutiga skäl som säkerligen kommer att bli väldigt tydliga längre fram. Den enda som egentligen behöver veta detta hon vet redan vad det handlar om (lilla mamma).
 
I dag har jag en sådan där likgiltig dag. Jag liksom bara är och känner mig som luft för allt och alla runt omkring mig. Det är dessutom träningsfri dag så jag har ju inget nämnvärt att företa mig heller. Jag bara sitter här vid datorn och låtsas som att jag har något viktigt att uträtta här.
 
Men bloggandet kan väl vara viktigt? Mamma blir ju trots allt upprörd när jag inte bloggar tillräckligt.
 
Nu luktar det mat i hela huset och det är nog minsann dags att fylla buken lite.
 
Hörs!
Mamma
2016-02-05 @ 00:20:59
URL: http://growherbalife.blogg.se/

Tyvärr är det så att tankarna får sömnen att gå på semester. Oavsett vad du beslutar i frågan så stöttar jag dig, det vet du.
Lite orolig över att du inte får tillräckligt med sömn, ditt jobb kräver att du är på alerten. Du klarar dig nog trots allt, för du är en kämpe oavsett.

Kramar
Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0