Ny telefon!

Hej!
 
I dag har jag faktiskt en hel del att berätta. Jag har haft en otroligt trevlig helg med två av mina fina tjejer!
 
I fredags jobbade jag i vanlig ordning till cirka klockan 16. Sedan åkte jag hem och åt lite samt svängde förbi systembolaget. Vid klockan 20 var det dags att åka och ha tjejmys med Nadja!
Lite försenad (i vanlig ordning) snubblar jag innanför dörrarna hos Nadja och får till min förtjusning se att hon har ordnat supermys med både vin, cider, en massa god ost och en massa kex! UNDERBART!
Jag hade köpt med mig lite skumpa så vi skålade och spenderade kvällen med att småsnacka och spela Skip-bo! Jag sov dessutom över hos henne för första gången på riktigt länge. Så även morgonen efter var supermysig med en 3-åring som sprang runt som en illbatting och en massa kaffe samt filmen Svanprinsessan (?!).
Sammanfattningsvis en helt underbar fredag-lördag!
 
Lördag kväll var det dags för tjejkväll nummer 2. Denna gång hemma hos Jenny, dock ingen övernattning denna gång då hon trots allt bor i samma lägenhetshus som jag själv gör. Denna kväll bestod av mycket skratt, mycket musik, mycket selfies och en aning för mycket alkohol. Jag kan säga att jag inte mådde nämnvärt bra i dag ;)
Summa sumarum var även detta en supermysig kväll.
 
Söndagen har förflutit i bakfyllans tecken. Jag mådde pyton fram till cirka 14, efter detta var jag väl någo sånär mänsklig. På eftermiddagen kläckte dock min sambo idén att vi skulle åka in och köpa en ny telefon till mig då min gamla gick sönder i fredags. Sagt och gjort. Vi hamnade på MediaMarkt och jag kom hem med en sprillans ny Sony Z5. Löööövely!
 
Till denna lur skaffade jag ett nytt abonnemang. Ironiskt nog jobbar min fina vän Nadja på just detta företag, så jag bad henne att kolla igenom avtalet. Det var godkänt. Och som extra plus bjöd hon på mat när vi svängde förbi på hemvägen. Mmmmmmm, tacopaj!
 
Nej nu mina vänner är det dags för mig att sova. En lång jobbvecka väntar (visserligen på världens bästa jobb, men det hjälper ju inte riktigt om jag är trött på grund av för lite sömn).
 
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0