Påverkbar!!

Jag är så otroligt lättpåverkad. Jag syftar då INTE på alkohol (även om det också stämmer, skönt att vara billig i drift). Men jag pratar om ifall jag ser någonting på exempelvis YouTube.
 
Idag råkade jag ut för en sådan grej. Jag satt på stolen för mänskligt avfall med mobiltelefonen i vanlig ordning i högsta hugg. Jag skrollar igenom facebookflödet i lugn och ro. Vad dyker då inte upp i mitt flöde?! Jo ett videoklipp där det kryper upp en gigantisk spindel ur toaletten!!! Det var ju inte heller i storleksklass med våra vanliga spindlar vi brukar se här, mer i storlek så katter och hundar skulle kunna vara en del av dess dagliga kostcirkel. Jag verkligen kände hur de spretiga benen antastade min högra skinka. Så snabbt som attan flyger jag upp från toan och håller nästan på att dränka mobilen i samma veva, på med brallorna och ut från toaletten, Jag vågade inte ens vända mig om och titta i toan bara ifall att det gömde sig en gigantisk spindel där.USCHA!!!
 
Sociala medier må finnas med i många delar av mitt liv, men från toaletten är den härmed bannlyst!! Där ska man få sitta i lugn och ro utan hjärtsnörp!!
 
Med detta inlägg säger jag godnatt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0