Småbarnsförälder

 
Jag skriver inte så mycket på bloggen, vilket jag kanske i och för sig aldrig har gjort nämnvärt regelbundet. Men nu har jag åtminstone en någorlunda vettig anledning. Jag har ju blivit småbarnsförälder :).
 
Nog för att man inte har tid till lika mycket egna saker längre som man hade förut, men jag vet inte om jag kan hålla med somliga individer om att det är sååå jobbigt. Inte själva sömnlösheten och allt som hör till i alla fall. Det jobbigaste enligt mig åtminstone som förstagångsförälder är att inte veta. Att det känns som om man inte har en aning om hur man gör "rätt". Min kära mor lugnade (?) mig dock genom att säga att man vet egentligen aldrig om man gör rätt och man kan inte göra så mycket mer än att följa sin magkänsla.. Och detta oavsett om det är barn nr 1 eller barn nr 2.
 
Jag har haft en hel del frågetecken som blivit kopplade med en hel del oro, innan man väl har bestämt sig för hur man ska göra. Men nu känns det ändå som om både jag, gubben och Melwin hittade ett par fungerande knep för att få vardagen att flyta på smidigt :)
 
Bjuder på en bild på min fina lilla pojke!
 
Mamma
2018-02-19 @ 23:42:28

Jag ler som solen när jag ser bilden på Melwin, han är ju såååå söt. Och du är en bättre mamma än många andra som jag har sett och hört hur de är irl. Ni är bästa familjen.
Kramar
Mamma/mormor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0